ahhhh!!!

Hade såna hemska jobbiga falska värkar i fredags! Visst e det 2 veckor kvar men visst hoppas man. Jobbigt att ha ont i onödan lixom! Hade ju inga förvärkar alls med Mili så därför var jag ju inte beredd på det denna gång heller. Så när det satte igång på kvällen trodde jag ju självklart att "ah, this is it!" Men nu vet jag bättre! ;-) Ska inte tro nånting e på g förrän jag inte kan stå upp för smärtan e så outhärdlig!
Sura e ju att jag nu e helt öm i magen o mår illa som fan. Hade inte haft så mycket emot o gå o vänta om jag mått ok, men nu e det ju som om jag e sjuk. O så ta hand om sin 2åriga dotter samtidigt. Går inte hand i hand direkt... Men man ska la klara det oxå! Supermorsa som man e! ;-)
Mili har fått 2 hörntänder oxå o vart lite (bara ytterst lite) gnälligare än vanligt. Hon e ju annars en väldigt glad tjej.
Om ni kollar in videoklippen på flickr så får ni se henne rida pony för första gången o klappa en liten söt kaninunge. Super sött! Lägg oxå märke till hennes språk. Hon säger nåt på engelska, jag upprepar på svenska o då upprepar hon oxå på svenska. Så e det hela dagarna här. Hon e väldigt intresserad av att lära sig. O förra veckan sa hon nåt om "macka" till svärmor o då förklarade jag att hon pratade om "sandwich" o då vände Mili sig om o sa "macka swedish"! Hihi, så sött!

mili rider för första gången!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: malin

Ett Jätte GRATTIS till ny tillskottet! Vi skickar en massa kramar och pussar till er. (jag har ju ej FB men har smygtittat på Henriks;)) Så söt, och man kan inte missa att det är milis lillasyster:). Jättefint namn. Kram malin

2010-05-14 @ 12:54:10
Postat av: Lillie

Hej, Jag tycker det är kanon om Mili och lillan blir tvåspråkiga, det kan gynna dem i framtiden.

Har jag fattat det rätt att hon ska heta Lisen??



Isof, va sött! passar fint ihop med Emilia :-)

2010-05-14 @ 20:05:59
Postat av: Fia

tack Malin! Vi får ta o höras på skype framöver så kan du få se henne live! :-) Massa kramar!



Tack Lillie! jepp, Lisen it is! :)

2010-05-16 @ 09:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0