ny hårfärg till våren :)

tjena alla
galet vilken förändring! nu e jag brunette igen. mörkt blev det oxå! blir så himlans trött på o slinga håret hela tiden. Hatar att gå till frissan, (tar allför lång tid o kostar på tok för mycket) o slingor vill man ju inte göra hemma direkt ;) Kanske var så att jag prova o de blev orange o så fick man ta i lite brun för o dölja...hmm. Inte då. Hade ju inte ens de byxorna på mig den dagen! ;) 
O så blev jag mörk igen. Många herrans år sen sist. Men jag gillar det nog. Skönt o kunna färga hemma oxå.
Här e en bild på hur det blev: 


 

Skriver mer en annan gång. Middags dags. hejhej

Kommentarer
Postat av: Becca

Fia, så jävla snygg är du, OMG!!!!!! :) :) :)

LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!

2010-09-27 @ 18:03:24
Postat av: Malin

Vad fin di är tjejen!

Kram

2010-09-29 @ 15:46:48
Postat av: Kim

Absolutly beautiful!!!!(hoppas jag stavade den rätt) PÖSS

2010-09-29 @ 20:26:08
Postat av: fia

tack tjejer! ni e för söta ni!

2010-10-06 @ 08:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0