Steve 28år!

Hejhej
Nu är vi tillbaka efter 4 dagar i Woolleys! Stephens beachhouse! Såååå himla härligt det var! Fint väder, trevligt sällskap och mååånga skratt kan jag lova! Steves syrra Frances och hennes man Sam var me där uppe och nygravida kusinen Katie och hennes man Aaron. Sen kom deras polare upp och de var visst oxå gravida! Så alla dessa "clockiga" par o så lilla Mili! :D Hon var populär kan jag säga! hehe  Så själv fick jag lite välbehövliga pauser från mammalivet. Passade på och lägga ett 500bitars pussel! Ja, vad annars? hehe
det var kyligt på morgonen..

Igår tillbringades heeela dagen me läkarbesök, blodprov och röntgen för medborgarskapsansökningarna. Fy tusan vad de är noga här! O fan vad dyrt det är! Det verkar som om de tror att Nya Zealand är bästa landet i världen typ!(det vet vi ju alla att Sverige är ;) o där öppnas dörren för alla som vill! ) Så som man måste kämpa för att få vara här! Jäkla skit myndigheter som tar pengar från oss fattiga!
Nä, nog om de tråkigheterna! Sååå skönt att det e gjort nu så vi kan lämna det bakom oss!

Idag är det alltså Stephens födelsedag! Han blir idag lika uråldrig som min stora syster! 28 år! ujujuj! Ska man köpa rullator nu eller? ;) 
Jag hade me mig dajm hemifrån i julas som jag gjort en dajmtårta på och sen ska jag dekorera me dajmen som mamma o pappa så snällt skickade ner! (nä, visst e jag duktig som inte ätit upp den! ) Sen ska jag slänga in en porterstek i ungen och ikväll kommer hela tjocka familjen hit på middag! 

nähä, nu tillbaks till städning o sånt kul!
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0