storstädning e tråååkigt!

fasen vad jag hatar att städa!!! stökar till det gör jag mycket mer gärna! ;-)
men nu e kanske hälften gjort. o julklappar e inköpta o hälften inslagna. Gött!
Imon ska vi fira svensk jul me Kristina och Tina o deras familjer. Ska bli himlans kul o gott! Jag ska göra Janssons frestelse (fast me skinka) o rödbetsallad bland annat. rödbetssallad har jag aldrig gjort så har ni recept så skicka hit för tusingen! :-)
O saftglögg blir det oxå. Iom att både jag o Tina e på smällen o männen inte gillar glögg. De dricker nog öl kan jag tro. Kristina får la spetsa sin om hon vill ;-)
Idag fick vi paket från älskade mamma o pappa. Skumgodis o dumle!!! Mums!!! Då blir man gla i hjärtat! :-)
Tusen tack! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0