börjat på gym!

tja!
NU har jag äntligen fått iväg min arma kropp till gymmet! Har inte tränat sen jag vet inte när! O så iom att Stephen är manager i ett företag som äger simhallar o gym så kan jag ju gå gratis! Så jag har ju inga ursäkter! :) eller jo, ingen barnvakt till Mili... Men nu har Stephen fått sig ett kontor i simhallen närmast oss och då kan jag ju lämna henne me honom en timma o gå in o träna! Kanon!!! Nu kan jag verkligen inte komma undan! ;)
Så igår cyklade jag på en såndära träningscykel i intervaller i 20 min och lyfte lite skrot efteråt. Snacka om darriga ben när jag gick därifrån! ujujuj! Men bättre ska det bli!

Imorse var vi o fikade me svenska mammorna o barnen. Det var mest små barn där denna gången o de lekte så roligt ihop allihopa. Emilia är dock lite väl "grabbig" och klättrar på de andra barnen och tar deras mat o sådär. Även fast hon e yngst så e hon starkast typ.. Blyg är det sista hon är! Mamma får hela tiden hålla koll så hon manglar ner nån av de andra ungarna. Hoppas hon lugnar ner sig lite snart! Tror hon är för ung för o vara blyg. Det kommer väl senare. Jag var ju tokblyg när jag var liten, men brås hon på pappa steve så fortsätter hon väl o vara sjövild! ;)

nähä, kanske ska packa lite till...
Hepå er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Såå stolt moster blir nu! Coola tjejen! Min kollega sa att "hon kan ju bli polis då";) Snart, snart, snart är ni åter i mina armar! Puss puss från moster

2009-05-22 @ 09:07:17
Postat av: malin

va duktig du är som gymmar, verkligen bra.

vi cyklade vä vägen på morgonen idag iallafall, kram på er

2009-05-22 @ 10:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0