grisflunsan?



hejhej
här e lillan sjukis. låter hemsk när hon andas. usch vad man blir orolig! O feber i 3 dagar nu. tar nog henne till doktorn imon om hon inte e bättre. blir ju orlig att det e grisflunsan...hur vet man det?
aja, jag håller ett vakande öga eller två på henne. o hon vaknar ca varannan timme om nätterna så vi vet att hon lever. stackars stackars min sjuka lilla!
Hoppas det går över snart iaf!

mår väl inte topp jag heller, men det e inte så viktigt. viktigast är hur lillan mår.

Vi fick besök av vår polare Tristan från Skottland här i fredags! Han e här i 2 veckor men ska ner söderut o hälsa på släktingar i veckan. han bodde här på nz ett år för 5 år sen. o vi hälsade på honom ute i skottska höglandet 3 gånger förr förra året! Hans hus ligger mitt i ingenstans i en dal. Han var ihop me en nz tjej o vi hade skitkul ihop med dem som par! Sååå synd att de gjort slut! men men vi e fortfarande vän med båda. O han e en sån där vän som man har precis lika roligt ihop med varenda gång man träffar honom no matter what. vi har ju lixom inte pratat direkt på ca 2år. men det märks inte. :)

nu ska vi kolla film o käka glass! Hej på er!
xoxoxox
fii

Kommentarer
Postat av: malin

krya på sig kramar till er båda från malin och svea

2009-10-21 @ 13:44:27
Postat av: Lillie

Usch, stackarn! Hoppas det inte är svininfluensa.

Har läkaren kollat hennes luftvägar?



Hoppas ni krya på er snart.

kram

2009-10-22 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0