sjukis

haihai!
här e man sjukis. har fått magkatarr o mår skit! Har vart hos läkarn o fått ny medusin nu så får vi se om det hjälper! Hoppas hoppas, för är sååå trött då jag inte kan sova på nätterna. Bränner som fan i magen! Usch!!! o ingen matlust heller! Lever på havregrynsgröt för tillfället.
Francie har tog med Emilia på ålderdomshemmet för att besöka Sams mormor. O det var lycka från alla håll sa hon. De äldre sken upp när de såg mili och Mili älskade uppmärksamheten och sprang runt o sa "ei,ei" (hejhej) till alla o spexade runt. Kan tänka mig att hon hade hur kul som helst för när hon kom hem sen stöp hon i säng och sov 2,5 timme! :D
Ikväll e steve iväg på puben me jobbet och kollar nån boxningsmatch. Han hade köpt biljett till mig oxå, men det är det sista jag vill nu. Stå o trängas i en svettig pub me massa av hans jobbarkompisar. Nä, lite data och nu ska jag till sängs. E såå trött! Klockan 20 en lördags kväll. Rolig jag e va!? haha, men så e det när man e sjukis. Hoppas maken får en rolig kväll och inte mår för dåligt imon bitti ;)
Natti!


Vattenkrig i parken! :)




Kommentarer
Postat av: Carisma95

Fantastiskt söt bild! Hi hi! :-D

2009-10-03 @ 17:44:36
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: malin

Hoppas det år över snart. Så söt hon är gumman din, Svea är väldigt lik när det kommer till att få uppmärksamhet, hon älskar att va i centrum. Kram till er alla

2009-10-04 @ 14:54:05
Postat av: Viktoria

Haha...Emilia! Vilken härlig, härlig bild på den lille :)

Hoppas sjukan släppt! Lider med dig...aldrig kul att vara sjuk!

Stora kramar till hela familjen

2009-10-07 @ 02:12:41
Postat av: fia

tack söta ni! jepp, bilden e en av mina favoriter! :D

Mår mycket bättre nu för övrigt!

kram på er!

2009-10-11 @ 08:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0