valborg här...

hejhej, i helgen har vi haft typ Valborg här. Eller ja inga brasor o så. Heter Labour Weekend och from nu räknas det som början av sommaren. Haft kanonväder o njutit av det i mängder då vi tidigare haft skitväder ganska länge. Men nu börjar det se ljust ut! :)
I lördags åkte vi till stranden o promenerade med Steves bror o hans familj. Sen köpte vi kulglass o njöt av solens strålar. Sen igår var vi hos dem o grillade. Jag gjorde jättegoda grillspett o Jean gjorde jättegod citron o marängpaj! Mmm! Njöt av den maten kan jag säga! :)
Idag, måndag är det röddag o Steve e ledig så vi åkte o fikade med hans morföräldrar. De blir lika glada varje gång de får se Emilia o hon dem! Hon skiner som en sol o säger "mamie" o "papa", som de kallas. Charmtroll e vad hon e!
Nu sover mina båda älsklingar o jag är för förvånansvärt inte trött, så jag skippade tuppluren idag o sitter nu här o knapprar. Har inte haft datorn igång på ett par dar pga att strömsladden blivit paj. Men igår tog jag tag i det o åkte o köpte en ny. Gissa vad den kostade! 750spänn! Va fan! En sladd! Men det tänker de att de kan ta betalt, då den e en nödvändighet för att laptopen ska fungera! Utsugare! ;-)
hejhej

tror ni hon e för stor för den här bilstolen ;)

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Man blir alltid lika jävla avis när man läser om dig, som bor på andra sidan jordklotet och har jättevarmt och skönt. Grrrr! ;-)

2009-10-26 @ 08:50:59
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: fia

hehe, ja, men jag blir lika jävla avis när jag läser om snö, kebabpizza och falukorv! hehe

2009-10-27 @ 09:16:44
Postat av: Lillie

haha, känns skumt att läsa om att ni går mot sommaren, för mig känns det väldigt långt borta

;-)

Hoppas allt är bra med er och att ni blivit friska.

Kram

2009-11-02 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0