födelsedags kalas!

hejhej
imorse var vi på födelsedags kalas hos Emilias svenne polare Filippa! Hon fyllde 2år och det firades med gräddtårta och fiskdamm! Mycket trevligt anordnat på "playcentre" av Kristina och Tony! Play centre är kanske som öppna förskolan eller nåt där hemma. Massa leksaker var där och barnen var som galna o sprang runt och lekte som sjutton! O e barnen glada så är vi vuxna glada så e det ju!

kolla in hur emilia försöker sno tårta av hennes bordkamrat! :D























efter det åkte vi hem och vilade en stund.
vi alla blev rätt trötta av allt tjo o tjim. ja, jag var nog tröttast o somnade faktiskt en stund, då tog Steve Mili till sjukhuset för o hälsa på Helen som har varit där sen i onsdags. Steves mamma har en sjukdoms som atackerar huden, så hennes fingrar stelnar på nåt sett och hon behövde åka in för o få antibiotika intrevenöst så de skulle läka från en infektion hon fått. Så inget allvarligt, men besök är ju trevligt o få när man e på sjukhus ett par dagar. Vi var där igår jag o Mili en stund.

Ikväll kollar vi All Blacks blir trashade mot Sydafrika. Suuurt!!! Men mest sitter jag o surar över att jag missar en av mina bästa vänners bröllop!!! åhhhh, vad jag inte vill bo här nu!!! jag vill ju vara med o fira mina vänners STORA dag!!! Önskar att de har världens bästa dag!!! Det är det verkligen värda!!! o så ska de bli föräldrar nästa år me! Stora grejjer händer!!! Önskar så jag kunde bo där hemma med er kära vänner och vara med om allt! Men nej här sitter jag sur som ett bi och grubblar över hur jag kan få Steve ett toppjobb där hemma så vi kan flytta hem!!!!!:)


nya sandlådan, heja gul o blå!


Kommentarer
Postat av: Becca

Klockren dikt du skrivit "Fia- GRYM på att rimma" ;) Bröllopet va jättefint o du var minnsann med oss hela tiden :)



Love u babe! Fixa skype nu!

2009-09-13 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0