kackelacka me???!!! %#¤&!!!!



ja jävlar!!! igår när jag skulle sätta på kaffebryggan satt där en jäkla kackelackejävel där. Ingen sån där liten utan en STOR satan!!! usch, hur ska jag kunna glömma spindelfan när det hela tiden dyker upp fler otäcka djur som påminner!!! ;)
Som tur var var Kristina här och kunde hjälpa mig med detta vidunder! ;) Hon tog den me hushållspapper och krossade den i handen för att sedan spola ner den i toaletten. Sen diskade vi kaffebryggaren och kokade oss ett par koppar och fikade lite medan våra knasiga döttrar spelade pajjas inför oss.
Men vad hände sen?? jo, jag gick på toa och där ligger kackellackeaset och simmar i toan!!! Herregud, de e ju för fan odödliga!!! så jag sprutade vårt giftigaste insektsgift ner i toan sen när han äntligen dött spolade vi ner honom me toapapper! Finally RIP kackelackeas!!! :D
Ursäkta alla svordommar men var tvungen o skriva av mig!

Mili mår för övrigt bättre nu, men igår när jag skulle ta tempen på henne ballade hon ur igen. Trodde det var en spruta igen. Så det blev ingen temp, men hon skrattade ihop me Filippa när hon kom över och busade me farfar efter det, så det var nog lugna puckar.
Idag ska vi ha årets första BBQ här med kusinerna. Ska göra hamburgare nu!
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Carisma95

Flytta genast hem till Sverige istället! :-D

2009-09-05 @ 11:45:16
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0