sömnlös!!!

Usch, vad tråkigt det är att inte kunna sova ordentligt! Man blir verkligen som en zombie om dagarna o lättirriterad som ingenting! Jag bävar inför natten som känns som världens längsta! Går o lägger mig. Vaknar efter en timme o måste gå o kissa. Somnar om, vaknar-toa, somnar om vaknar ont i höften, byter sida, somnar om-vaknar-toa, somnar inte om förrän om en sisådär 2timmar. O då har jag bytt sida 15ggr för höfterna gör så förbannat ont! Sen blir jag lite glad när jag ser att det börjar ljusna för då e äntligen natten över! ;)
Japp, så e mina nätter nu o säkerligen 5-7veckor framöver! Usch o klag!
Det fick bli dagens klagomål! :-)

Annars är Mili på bättringsvägen helt klart. Snorar som tusan fortf o hostar förskräckligt, men det e ju tyvärr sånt som sitter i ett tag som vi alla vet. O inte får man nån hostmedicin för hon e under 2år! Jobbigt för henne stackarn! Hon sover ju inte heller så bra.
Steve o jag har nog fått den milda varianten me halsont o hosta, men verkar ha klarat oss från febern! Alltid nåt o va glad över :)

Hoppas ni där hemma kommit ur era förkylningstider o njuter för fullt av den svenska våren i all sin glans!
Kram på er!!!

Avslutar med en bild på snorig söt unge som leker med trolldeg hemma me mamma. Fler tips på o göra me febriga sjuka ungar när man e fast hemma mottages gärna! :)

playdoo


Kommentarer
Postat av: Carisma95

Söt som alltid. Men bilden nedanför med hennes min på "snurr-grejen" var ju klockren. Ha ha! :-D

2010-04-23 @ 20:01:46
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: fia

jepp, den e rätt bra den minen! :)

2010-04-24 @ 04:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0