saknad!!!

hej allahopa!
Nu e jag tillbaka i datorns varld igen. Nu har de alla akt hem o ifran mig! :( saaaa trakigt!!! Saknaden e stor!
O mili paminner mig hela tiden genom att fraga efter dem... jobbigt jobbigt! Hoppas vi kommer in i vardagen fort nu sa livet gar vidare..
Vi har iaf haft det helt underbart i ca 4 veckors tid! Forst kom vara underbara vanner Kim o Linus hit. Sen kom syster Sara o hennes fastman Marcus hit en vecka senare. Livet var pa topp!!!
Vi har rest runt lite tillsammans med dem. Upp till norr o ner till mitten av norra on, Taupo o Rotorua. Sen ner till sodra on o Nelson, Kaikoura och flog sedan hem fran Christchurch. Badat, grillat, mysit och skrattat har det blivit mycket av! Helt javla underbart! De har skamt bort mig o Emilia alldeles pa tok for mycket! Nu e det helt tomt har... :( Eller ja, vi har ju varann som tur e. Emilia spelar apa o pratar konstant sa nagra valbehovda skratt kommer da o da!
o idag for vi ivag till stranden o traffade de svenska mammorna. Det var trevligt o se dem igen efter ett langt uppehall over jul o nyar. Tina som oxa ska ha barn samtidigt som mig var dar me hennes son Michael. O han o Emilia gillar o hanga. De sprang runt o busade o skrattade i vattnet. Sa sott!
Naha nu ska jag ga o ta hand om min stackars man. Han hade visst 39 graders feber o han e aldrig sjuk. Tror det kan vara oroninflammationen han hade for 2 veckor sen. Han slarvade visst me antibiotikan... 

Ha det gott dar hemma!
Love
Fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0