börjar få kontroll...

halloj
Nu äntligen börjar jag känna att jag har lite kontroll över livet igen. Vi har börjat komma in i rutiner o allt går mycket lättare nu. Mycket av det är Lisens o Emilias förtjänst förstås, men jag känner mig ganska stolt över mig själv oxå. Jag klarade det! Jag är nu 2-barns mamma o ballar inte ur av tanken! :D
Lisen sover väldigt mycket nu o man kan se ett mönster. Hon sover bland annat nästan alltid mellan 10.00 och 13.00, vilket passar perfekt då det är då Emilia är mest aktiv. Så då kan jag ägna mig helt åt henne. Sen vaknar lillan o då är det dags för Emilia o sova middag. Hon sover oftast ca 2,5timmar! Superskönt! På den tiden hinner jag o Lisen äta o jollra lite ;) Ibland till o med en tupplur. Sen när Emilia vaknar sover Lisen o då kan jag åter igen ägna mig åt henne! Kanoners! Leka med trolldeg eller läsa böcker. Eller ha Te-kalas som fortf är hennes favvo! :)

Här har ni systrarna-bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0