Lisens smile!

Lisen ler

HUR SÖT E HON EGENTLIGEN!? ;)
Japp, stolt e man över denna skönhet! Hon har ju smilat sen hon var ca 6 veckor men inte har man kunnat fånga det på bild. Men nu lyckades jag äntligen! Såååå sött!

Idag har jag o Emilia varit o shoppat lite bara hon o jag. Steve var hemma med Lisen som sov hela tiden.
Jag lovade att Emilia skulle få en leksak om hon uppförde sig o det gjorde hon. Även fast hon frågade om hon fick åka bilarna (ni vet de där som låter o rör sig) så tog hon ett nej väldigt bra. Så när vi sen gick in i matbutiken så fick hon de där figurerna i Toystory. o vad glad hon blev! Hon har ju fått se ToyStory1 hemma som vi spelat in o hon fullkomligt älskar det. Hon sitter klistrad o sist när vi tittade såg jag att hon satt o grät när Buzz inser att han är en leksak som inte kan flyga! :) Så jäkla sött! Kunde inte fatta att hon förstod att det var sorgligt, men det gör hon ju! Helt otroligt! Min stora kloka dotter! ;)

Nähä, nu får det vara slutskrytet för idag! Ska gå o se GLEE medan barnen sover o mannen är o köper nya däck till min bil!
Hejpåer! Ha en skön helg därhemma!


Kommentarer
Postat av: Louize

Sötunge!!!

2010-07-24 @ 09:59:26
Postat av: Jonnie

haha ja hon e riktigt söt

2010-07-24 @ 10:40:44
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Carisma95

Klart man får skryta! Ens egna barn är ju alltid sötast! ;-)

2010-07-24 @ 11:11:55
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: mormor imma

Världens sötaste barnbarn har vi. Mommo o Moffa. Puss o Kram

2010-07-24 @ 11:39:25
Postat av: Susanne Rydén

Underbart leende! vilka söta tjejer ni har, önskar det går fort fram till jul. Kram!

2010-07-25 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0