Sweden here we come!

hallo!
Nu har vi äntligen börjat planera inför hemresan i jul! Vi kommer förmodligen lämna sommarn på Nya Zealand i mitten av December och bege oss mot kyligare breddgrader. Sedan kommer vi mysa med familj o vänner till tusen i hela 2månader!!! Eller ja Steve stannar nog ca 6 veckor och jag stannar längre och åker med mamma o pappa tillbaka hit. Känns helt underbart och jag längtar så jag tror jag dör! Hoppas hoppas på en lika galet fin vinter som förra året! Emilia skulle ha superkul ju! :)
Nu lever jag på detta fram tills dess o det kommer gå fort tills dess hoppas jag!!!

nähä, det är klarblå himmel o solsken ute som vi nog borde ta vara på. Kanske drar med barnen till zoo! :)
Ha det gott nära o kära!


Kommentarer
Postat av: Becca

Skööönt att höra :) Nu får det börja planeras. Let me know when, så jag kan ta lite ledigt o umgås med världens bästa Fia som jag saknar så det gör ont. Alltid nåt som fattas, o det är du! lite lessen i ögat blev jag nu



kram

2010-07-09 @ 20:37:27
Postat av: Lollo

Vad kul! Förstår att du längtar!

Glögg o Pepparkaka i Vinkan finns om du har tid :-)

Kram

2010-07-09 @ 21:36:32
Postat av: Kim

Åhh!! Lycka!! Vi längtar såååå mycket tills ni alla kommer hem en sväng!!! Wiihii!!! KRAM

2010-07-09 @ 21:55:22
Postat av: Malin

Åh vad roligt, längtar som bara den efter att få träffa er alla. Julmys som bara den att se fram emot. Kram från hel familjen Qvist

2010-07-09 @ 23:59:12
Postat av: fia

åh, kära vänner! mys som bara den! saknar er alla så!!!

2010-07-13 @ 04:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0