midvinter...

tjena o glad midsommar på er alla!
vi firade ju midvinter här istället kan man säga. nu går vi mot ljusare tider. Skönt det, för nu är det verkligen mörkt här. Blir mörkt vid 18tiden o ljusnar igen vid 07. inte som hemma med ändå.
vi firade med svenska kaffegruppen o deras familjer i en lekpark o picknickade i solskenet. inte varmt, men inte för kallt heller. en tjej hade fixat sill, men jag gillar ju inte det så jag hade gjort köttbullar o hade med oss. emilia sprang runt som en galenpanna o lekte med allt o alla. o lilltösen sussade sött i vagnen. Riktigt trevligt!
Inte som förra året då vi var hemma o åt färsk potatis med släkt o vänner, men trevligt.
Nu snarkar mannen min på soffan, tjejerna i sina sängar o All Blacks vinner mot Wales på TVn, så nu är det dags för mig att lägga mig oxå. Ska bara... ska bara... ;)
Godnattkram!

Kommentarer
Postat av: Pappa o mamma

Vi saknade dig vid middagsbordet. Äntligen en midsommar utan regn. Hoppas flickorna sov länge så du fick lite vila. Kram

2010-06-27 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0