sötsug...

fan, jag har fått tillbaka mitt sötsug!! Har ju inte haft något sötsug på ett bra tag o det har passat mig utmärkt :)
Men nu har man smällt i sig både det ena o det andra...speciellt på kvällarna. Igår blev det sockerkakssmet o idag bondkakor...:( kommer blir stor som ett hus ju!
Vet att jag kommer blir det ändå, jag e ju trots allt gravid ;) Men surt om jag går upp för mycket, jobbigt o gå ner sen ju! Förra graviditeten gick jag upp 20 kilo. Vill inte gå över det denna gång iaf.. 

Måste börja motionera! Heja på mig! :D


Kommentarer
Postat av: Malin Falk

Hej kusin!!

Nu ska jag göra dig glad.... jag har slutat röka med din hjälp, dina ord sen i sommras har satt sig på näthinnan och boken är nu äntligen utläst:) Det var ju faktiskt rätt lätt ändå!!! Tack så mkt... Hoppas det går bra med magen och lill milli me.

2010-03-04 @ 10:09:55
Postat av: Fia

Nämin vad glad jag blir Malin!!! Stolt som tuppen!!! :) Hoppas de kommande festerna o sånt går bra oxå, det tyckte jag var värst. Men det gick ju! Massa kramar till dig!!!

2010-03-04 @ 21:08:09
Postat av: Yvonne

Hej Sophie!Vi Mormor Berit o Yvonne och Mommo Imma.Har käkat god middag och ska nu dricka kaffe.Passade på att kolla in här under tiden för

att visa alla roliga bilder och kommentarer.

Ta väl hand om er.

Krama om Emilia från oss här i Nässjö.

2010-03-10 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0