sjuk i bihålorna ajajajaj

nu går man på dunderantibiotika då. vart hos läkarn för jag kunde ju fan inte böja mig ner utan att ansiktet värkte. o inte äta, för överkäken var alldeles för öm. nä, tyckte det var nog, så nu har jag börjat en ordentlig antibiotikakur. Håller alla tummar i världen för att jag ska bli frisk till helgen då vi ska ut till Waiheke på bröllop. 
Waiheke är en bebodd ö utanför Auckland som e känd för sina vingårdar o stränder. Har inte vart där än, vilket är lite knäppt när man bott här så länge. Hade ju inte vart uppe i Sky tower innan syrran o mackan tog upp mig dit förra sommarn heller. Men hoppat bungyjump från Harbour bridge hade jag minsann gjort ;) O vart halvvägs upp Rangitoto, eller hur Bex? ;)
Nähä, nu ska jag nog krypa ner o kurera mig. kl20! haha, sånt e livet som sjuk småbarnsmorsa! :)
Ha re!
xxx

Kommentarer
Postat av: malin

Krya på er allihopa, och ha det så kul i helgen. Kram Malin med familj

2010-10-12 @ 16:22:42
Postat av: Västgötskan

Hoppat bungyjump?! impressed

2010-10-12 @ 18:57:23
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Kim

Jag är så avis!!! Du kommer älska Waiheke!! Så mkt gott vin=) KÄRLEK!!!! KRAM (krya på dej)

2010-10-12 @ 22:24:07
Postat av: Fia

tack Malin!

västergötskan ;) impad jag själv, tror inte jag skulle göra det nu i äldre dar ;)

Kim; Mmmm! Vin ska drickas för här har man pumpat tuttarna sedu ;)

2010-10-14 @ 21:42:23
Postat av: Becca

Fia, vi har ju tillomed hoppat ut från ett plan ;) Waiheke- VAD ÄR DET?! ;) När man kan ligga i poolen i Mujimba who who who!!

2010-10-19 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0