nytt hus, hoppas bygget e ok nu bara!

Nu kan jag stå, men inte gå än. :)



 Nu har vi hittat ett nytt hus. La bud i fredags o de tog vårt andra! Jippie!!! Nu väntar bara bygginspektionen nästa vecka innan vi kan öppna champangen! :)
Här e nya lyan! Förhoppningenvis vårt kommande hem;



3 sovrum, 2 vardagsrum, 3 toaletter, garage med rum ovanför som Steve ska använda som kontor o jobba hemifrån. Yey!! Kommer bli fantastiskt! O bäst av allt köket e nyrenoverat o med en stor diskmaskin!! Vi har ingen här o jag diskar typ hela tiden! Snacka hur jag ska njuta sen när jag kan slänga in diskskiten o trycka på en knapp! LYX! ;)

Steve har vart iväg hela helgen igen, men nu är det söndag o han kommer snart hem! Längtar massa! Oxå för att lilla Mili e sjuk o spydde ner hela vår säng. NU ligger hon på hennes madrass här i vardagsrummet o sover. För hennes rum är inga gardiner uppe, stången gått sönder. Skithyresvärd som skulle fixat dem i fredags! Får nog ta henne till doktorn om hon inte e bättre imon. Hosta o feber o näsan rinner som tusan. Stackars liten! Kräktes gjorde hon nog av att hon hostar så mycket. Pluttan!

Lisen e oxå lite dålig, men ingen feber. Själv har jag bara ont i halsen.
PÅ fredag fyller Steve 30år! Då ska han o jag ut o käka middag. Sen tar vi o firar honom senare i April. Lite drinkar o snacks på nåt uteställe tänkte jag. 

Håll tummarna för bygginspektionen nu! xoxoxo 

Kommentarer
Postat av: JennyPennyLain

Keep my finger krossed :-))

2011-04-12 @ 15:21:22
Postat av: Lollo

Sötunge!!

Och vilket fint hus - lycka till!!

2011-04-12 @ 20:27:30
Postat av: Lillie

Kan bara instämma med Jenny & Lollo!!! :-)

2011-04-14 @ 19:48:21
Postat av: malin

vi håller alla våra tummar i fam qvist. hoppas ni får en supermysig kväll när steven fyller år.

ha det bäst, saknar er, kram Malin Q

2011-04-15 @ 17:05:31
Postat av: becca

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint hus! saknar dig :) Pussa trollongarna!

2011-05-04 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0