hemma...

hej nu e vi hemma igen minsann. vi har ju två hem så detta är ju var vi bor nu så visst e det hemma även fast det känns konstigt o säga hemma om här...

Resan var låååång, men det gick, även om det var hemst jobbigt! Barnen var änglar, det var nog mest vi vuxna som led. Flygbolaget vi reste med var inte det bästa jag rest med. Emirates, res aldrig med dem om ni har barn! Vi blev placerade på olika platser utspritt över hela planet o inte ville de hjälpa oss att byta. Det fick vi gå runt o fråga om själva! Skitdåligt! Emilia hade de placerat så hon skulle sitta ensam! Hon e ju bara 2,5år för f^n! o ingen barnmat fick hon. Nä, skitbolag!
Sen fick jag smaka barnmat o välling som jag hade med mig till Lisen, för att bevisa att det inte var bomber eller nåt. I London hände detta! Fy fan, vad förbannad jag blev! Lag o lag! Man kan väl se genom fingrarna lite när man reser så långt med barn. Maten förstörs ju när man öppnar den o så har man då inte tillräckligt med mat sen under resan. Skitpersonal i säkerhetskontrollen på Gtawick airport! Sänder lite onda tankar!

Men nu är vi här. Barnen har återhämtat sig jättebra o sover hela nätterna o vi oxå! Kanon! Föräldrarna mina som kom med över är nere på sydön o reser runt i husbil med två kompisar som Emilia kallar dem.
Imon kommer de upp till Auckland igen o vi ska ut o käka allisammans på kvällen, sen bär det av norrut till Steves beachhouse. Bada, sola o grilla för fulla muggar! MYS!!!

Saknar er så himla mycket mina kära svennar!!!! Längtar redan till nästa gång! Tusen kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej söta ni! Vad skönt att resan gick bra, trots dumma flygbolag mm. Det låter väldigt härligt med sol och bad, lääääängtar så. Vi saknar er redan, syns på skype snart hoppas jag. Kram Malin med familj

2011-02-20 @ 10:50:33
Postat av: Becca

ohh vad förbannad man blir när de behandla sina resenärer på det viset! USCH :/ Skönt att ni kom fram :) PUSSSSSSSSSS

2011-02-20 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0