hus!

hejhej allihopa! Ar lycklig som fa! Vi har kopt oss en sot liten villa! Ganska skapligt pris oxa! Sitter o skriver pa Steves dator det ar darfor prickarna e borta.
Kom precis tillbaka till Auckland efter en vecka uppe i Steves beachhouse! Vilken jakla tur att mina foraldrar o peter o Annelie kom tillbaka upp hit i mandags istallet for tisdags. Da hade de vart med om den varsta jordbavningen! Usch, vad hemskt! flera hundra doda nere i Christchurch! Hela Nya Zealand sorger! Flaggan pa halvmast overallt! Det e ett litet land sa alla kanner nagon som drabbats pa ett sett eller annat. HEMSKT!
Na, mina paron hade anglavakt o jag ar sa lycklig for det!!!
Vi har haft en underbar vecka uppe i norr! Solat, badat o grillat! O Emilia har dansat runt latsas julgranen o Lisen har kakat sand. Helt underbart!
Nu ar vi tillbaka o ska mysa tillsammans i ca 2veckor till! Innan sorgedagen kommer da mina kara foraldrar aker hem igen. Men atminstane vet jag att de kan kramas med min systerson Algot o hans mamma o pappa. Da blir jag gla igen!
Pussar o kramar till er dar hemma!
love ya!
har e huset med.



xoxoxo

Kommentarer
Postat av: carisma95

Åh, gud så mysigt det ser ut! Jag vill också ha palmer utanför mitt hus. Kan du fixa det, eller måste jag flytta till Nya Zeeland? ;-D

2011-02-27 @ 11:05:35
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Lollo

Åh så fint hus! Grattis :-)

Och sån tur med dina föräldrar...när jag hörde det på nyheterna så knöt sig hela magen! Otäcka land du bor i ;-)



Ta hand om er o njut av mamma o pappa!

Kramkram

2011-02-28 @ 10:02:32
Postat av: Fia

Carsima, själv hade jag inte ens tänkt på att det finns palmer på gården. Måste ha vant mig vid det nu. ;) Du får la komma hit o hämta en, ta med dig lite IKEA möbler så vi byta ;)

2011-02-28 @ 20:58:13
Postat av: Fia

Tack Lollo! Hoppas ni får vara friska från all eländiga bacilusker nu! O att våren kommer snart! Kram!

2011-02-28 @ 21:21:19
Postat av: JennyPennyLain

Vilket gulligt hus!! Får se till att ta en resa snart till era breddgrader!! Och hälsa på!!



Kraaaaam

2011-03-08 @ 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0