hemma

Nu är man hemma då o njuter för fulla muggar! Julen är över o nya året är här! Steve har dragit hem o föräldrarna är tillbaka på jobben. Så nu är man tillbaka in i o ta hand om de två små själv på dagarna. Gått fint förutom att jag underskattar tiden det tar att få oss alla tre redo för att gå utomhus! Måste ha minst 1,5timmar på mig iaf! :)


O så har man gått o blivit moster på riktigt oxå! Världens sötaste lille Algot har kommit till världen o jag älskar honom redan av hela mitt hjärta! Moster är otroligt stolt över sin syrra o hennes gubbe för att de producerat en sån underbar liten sak!



Och nu är man lokalkändis oxå! ;) STOR bild på framsidan av Smålandstidningen! Jisses! Nyhetstorka? Artikeln handlade om hur det är att vara förälder i utlandet o när jag läste lät det som om Nya Zealand var dåligt att föda barn i pga den dåliga föräldraförsäkringen, men pengar är inte allt! Bortser man från pengar måste det vara ett av de bästa länderna att föda o uppfostra barn i! Tummen upp för det! 


xoxoxo
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0