magsjuka...




hejhej allihopa! Nu har vi all åkt på vinterkräksjukan! Shit alltså! Vad hemskt! Man spyr tills man blir blå! Eller ah, det har ju tagiit olika på oss alla. Det började med mig, sen pappa, mamma, sara marcus, Mili o Becca... Det kommer nog fortsätta smittas vidare iom att man smittar innan den slår ut o typ 2dygn efter... hemst det där! Har inte haft kräksjukan sen jag var liten. Hade typ salmonella när jag var 14 o det var hemskare, då det varade i typ 4dygn o jag var instängd i en hytt på ett kryssingsfartyg utanför Afrika. Japp, sant! :D
Håller tummarna för er att ni därute slipper denna hemska sjuka!
xoxoxox

Kommentarer
Postat av: Malin kusin

Det smittades även vidare till Pappa och Elins kille. De låg utslagna i söndags och var jätte ynkliga. Hoppas att ni mår bättre :)

2011-01-25 @ 12:11:17
Postat av: fia

ja, hörde det! Hemskt! kim var senaste offret! hoppas ni slipper! Lisen tackar för de otroligt söta skorna! Kram!

2011-01-26 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0