vinterns förkylningstider...



hejhej
I helgen åkte barnen på förkylning. Snor o snor o snor överallt! Usch det tar ju aldrig slut! O hosta så de spyr. o envis ögoninfektion på det. Går från öga till öga o barn till barn, så nu behandlar jag alla fyra ögon samtidigt så borde det ju försvinna. O det e ingen mild ögoninfektion heller. Ögonen svullnar upp o ser ut som de har gått en boxningsmatch! Stackars små! O de som skulle vart med i pappas tv-reklam film idag. Det kunde de ju inte nu. :( Trist!
Men de mår ju ganska ok annars idag så jag ska ut dem en stund så de får lite frisk luft. O jag med då ;) Klättrar på väggarna efter några dagar inomhus.

Annars ser jag fram emot helgen då jag ska få gå o köpa mig en ny dator! Jippie!!! Äntligen! trådlöst hette det va? ;)

Ny soffa har vi fått som passar mycket bättre in i vardagsrummet, men den är begangnad så kanske kanske ska jag ge mig på ett försök att klä om den...hmmm. fast i andra sekunden ser jag Lisen kleta snor på soffan o Emilia måla en streckgubbe...då tänker jag om o låter den kanske vara i några år till o gör om den sen... ;) Men nya kuddar till den ska det bli iaf. o Matta! O lite gardiner här o där. Sen e jag nöjd! :)
Nån som vill komma o hälsa på så har vi gott om plats! :D

Annars funderar vi lite på o komma hem till maj...vi bollar med det... eller nån som vill gifta sig så vi "måste" komma hem till det kanske? host host... ;)

Pösssss på er!


tjejerna på födelsedags kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0