Emilias poolparty



Detta fotot var det enda Emilia hann med o posera för på hennes poolparty. Hon hade så jäkla roligt så när jag frågade om hon kunde stå stilla så jag kunde ta en bild så sa hon "jag hinner inte mamma". Hon for hit o dit bland alla sina kompisar o skrattade o busade. O all verkade ha lika roligt!
Ja, utan stackars Lisen som så gärna ville i vattnet, men inte fick då hon hade ögoninfektion. Pluttan! Men jag lovade henne att hon oxå får ha poolparty när hon fyller tre. :)

Efter ungarna hade badat klart, blev det godsaker, tårta o paketöppning vid sidan av poolen. Emilia önskade sig en Tinkerbell-tårta (tingeling, älvan i peter pan) så då fick mamma ta på sig tänkarhatten. Men kom på en enkel lösning o köpte en liten Tinkerbell-docka o satte på en vanlig tårta ;)



Nä, så kalaset blev lyckat värre och nu kan jag pusta ut för ett tag! Alla födelsedagar är över o vintern kan nu gärna infinna sig med sitt lugnare tempo! TACK! Har vart lite väl mycket nu o fixa o trixa o samtidigt ta hand om två BUSungar! Eller ja, Emilia är ju en ängel om man jämför med Lisen! Hon är så pillrig o lyssnar inte alls på NEJ ännu, vilket innebär att alla skåp, lådor o väskor töms varje dag ut på golvet. Allt toapapper är utrullat och dvd och fjärkontroller kommer snart bli kapputt! Jepp, så är det! Men EN dag (förhoppningvis SNART!) kommer hon förstå NEJ o man kan uppfostra även henne! ;)

Nähä, trött e jag så godnatt!

En STOOOOOR GRATTISKRAM vill jag ge min älskade vän Malin och hennes Henrik och Svea till sin andra dotter Greta! Sånt otroligt sött namn! LOVE IT! Önskar jag var hemma såååå!!!

Puss på er! xxxx

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken fin tårta! SÅ duktig du är Fia!!

2011-07-01 @ 08:24:57
Postat av: malin

vilket härligt kalas o fin tårta. jag vill att du ska vara här med, helst redan igår. kram i massor o puss

2011-07-01 @ 15:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0