Mili 3 år!



Min lilla busunge är 3år gammal! Geez! Vad det har gått fort! Det betyder ju att jag har varit mamma i 3år redan! Helt otroligt underbara 3år! Hon gör mig så lycklig ongen!
Dagen börjades med presenter o sång till Milis stora glädje såklart! Hon fick sin första barbie bla. Eller ja, nåt annat märke var det som inte hade stora tuttar o smal midja typ. Sen fick hon en "dvdv" med Tinkerbell. Mili e galen i fairies nu. Sen fick hon bestämma vad hon ville ha till frukost o då blev det rosa pankakor. Mmm! :)


Sen kom aunti Francie o kusin Hayley över o så gjorde vi chocklad brownies som "tårta". YuM!
Sen kom Filippa över för K skulle till frissan. Jag satte på en sång o dans dvd till dem o de dansade hejvilt medan jag fixade klart me packningen.
För på eftermiddagen bar det av med färja mot Waiheke för Tinas o Brians bröllop. Vi bodde alla ihop i ett stort beach house med värsta utsikten. Bröllopet var mysigt i vinkällaren på en vingård. Sen lunch uppe i restaurangen. Sen vidare tillbaka till lyxhuset o efterfest hela dagenlång. Barnen i centrum! Kanon! Man blir så glad när ungarna har så roligt ihop! 




Idag bar det hemmåt o direkt till kaffegruppens gemensamma födelsedagskalas. Stressigt värre, men det var trevligt o det blev ännu mera tårta. Träna lite extra nästa vecka kanske?;)
Nu e vi iaf helt slut allihopa. Lisen skrek av trötthet i ca 2timmar. O nu ligger Emilia brevid oss o kan inte sova. :) ja ja, sova kan vi göra när vi blir gamla. :)

Tänker lite extra på min kära farmor som e så sjuk...åh, vad jag vill vara där o krama om henne nu!
O mormor med! Hon har heller inte vart kry. NI ska veta att jag älskar er o tänker på er varje dag!!!
Krya på er NU!!!

xoxoxoxo

Kommentarer
Postat av: JennyPennyLain

<3

2011-06-19 @ 17:48:06
Postat av: Lollo

Grattis till stora tjejen! Så fina flickor du har <3

2011-06-19 @ 21:41:15
Postat av: Lollo

Grattis till stora tjejen! Så fina flickor du har <3

2011-06-19 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0