hey sorry!

Jag ber om ursäkt för att jag slackat av totalt med uppdateringen av bloggen! Vart lite småjobbigt när mamma o pappa åkte hem... Efter att ha spenderat 3månader ihop med dem, saknar vi ju dem dem otroligt mycket nu. O inte veta när vi ses nästa gång gör det ännu jobbigare... Får ta o boka ny resa snart ;)

Nu har vi iaf kommit in i vardagen igen o livet här på andra sidan trallar vidare.

Husletandet går vidare, men inget nytt att rapportera mer än att vi har fått ögonen på ett, men nu vågar jag inte hoppas på för mycket så man blir sådär besviken igen. Ska på aktion om 1,5vecka iaf, så får vi se om vi får det!

Har haft våra nya zealändska mammor o barn här på besök idag. 10 ungar o 8 mammor= full rulle o en jäklans massa att städa efteråt :) Men roligt var det. Emilia leker väl inte sådär jättemycket med de andra barnen. Jag vet inte varför, men hon leker mest för sig själv.. eller med killarna. aja, det rer sig nog med tiden. Hon leker ju med de svenska barnen iaf. Så helt osocial är hon ju inte :)

Lisen har börjat släppa taget o stå själv. Så duktig! O två små tänder har hon fått i underkäken. Hon växer så det knakar. Tänk om 1,5mån fyller hon ett år!! Helt knäppt ju! Hon e ju min bebis!

Nähä, nu har jag laddat upp bilder o uppdaterat bloggen idag, så duktig så :) Så nu ska jag o Lisen leka lite med byggklossarna (jag bygger torn o hon rasar ;)) Emilia o Steve e på på biblioteket o läser böcker.

Hej på er där hemma! Saknar er gör vi massa!
xoxoxo



Systerkärlek!



Mormor o Lisen i Woolleys bay



Mormor med sina tjejer på Whale bay beach

Kommentarer
Postat av: malin

hej vännen! vi längtar o saknar er mycket. tänk på hur fort det går, tyckte nyss lilla lisen var nyfödd :) ta hand om er, kram Malin

2011-03-29 @ 14:12:16
Postat av: JennyPennyLain

Underbart fina bilder Fia. Hoppas att ni snart hittar ert drömhus!! Massa kramar jenny

2011-03-30 @ 15:56:19
Postat av: Sis

Å vi saknar er... kom snart upp hit igen:) Har du satt in bilder på flickr oxå? Kan du snälla skicka mig en länk? Hittar inte dem annars.. Puss på re!

2011-03-30 @ 19:31:02
Postat av: fia

http://www.flickr.com/photos/29055185@N07/



2011-03-31 @ 08:51:28
Postat av: Lollo

Så fina tjejer!!

Lycka till med husletandet...köp ett i Nässjö vettja ;-)

Kram

2011-03-31 @ 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0