www.lovethehouse.se

tjinixen!
Nu e vi då på plats i nya lyan! O vi totalt LOVE it!!! Känns lyxigt värre med ensuite o diskmaskin! :)
O bonus grejer hittar vi hela tiden, som inte visste innan vi flyttade in. Typ att vi har fina utsikter från båda håll. Från vår sovrumsbalkong ser vi Sky Tower o city lights. Åt andra hållet Waitakeres bergskedjan. Fin fint!
Men skytower viewn kommer försvinna på trädet skymmer får löv till våren, men men. Om ingen smyger in på lekiset o kapar det förstås ;)
Att ha lekis som granne är skitbra har vi kommit på. Det e ju bara öppet mellan 9 o 15 vardagar, så all annan tid e det ju öde! Perfa!
Emilia o Lisen delar rum o det går super! Visst har de sovit dåligt, men de väcker inte varandra.
Några dåliga saker me huset e väl att garaget bara har rum för en bil o min skrapar i om jag kör in den. då den är sänkt. Bla!! Steve va fan köper du en sänkt bil till mig för!? Som familjebil! well, bra anledning för oss o byta kanske ;)
Jag SKA ta bilder o lägga ut, jag lovar, men det har vartit mycket nu. O på lördag ska vi ha fest för ca 50pers! Så lite busy me o baka o fixa o trixa nu kan man säga! :) Smörgåstårta står på schemat! Geez! Wich me luck!

xoxoxox

Emilia på bio me mamma förra veckan, glad eller?
 

Kommentarer
Postat av: malin

Vad härligt att ni trivs, ska bli spännande att se lite bilder. Hoppas ni får en trevlig fest på lördag och att du hinner njuta med. Puss o kram Malin

2011-05-26 @ 17:46:54
Postat av: Kim

Hej söta!! Jag håller med föregående kommentar! Kommer garanterat bli en toppen helg och god mat när Fia varit igång i köket =) Kram, miss yaa!!

2011-05-28 @ 08:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0