Hemresa bokad!

Hej på er! Nu e hemresan bokad! Jippie! Nu kan vi börja kryssa dagar jag o Emilia! Hon längtar nog lika mycket som jag. Lisen e lite liten än för o förstå. Men Emilia hon pratar hela tiden om Sverige o mormor o morfars hus. Hon frågar så mycket frågor oxå. Hur mysigt som helst!
Så 17maj sent på kvällen landar vi på Arlanda. Pappa har lovat o hämta. Denna gången slipper vi oroa oss för snöstorm :)

Annars har vi det bra här på andra sidan jorden. Sommaren står o knackar på dörren o julen likaså. Ska försöka få iväg julklappar o julkort till Sverige imorgon, för det lär ta tid i december. Kanske blir jag först kanske sist. Det får vi se. :)



Idag har vi värsta stormen här. Och vårt hus typ gungar i vinden. Helt sjukt. Men men det har stått kvar hela vintern så det ska nog hålla denna blåsten oxå. :)

Steve e iväg på jobb nere i Wellington så jag ska ta barnen till Kristina ikväll o käka pizza o kolla X-factor. Hennes man e borta oxå. så vi gräsänkor kan hålla varann sällskap.

Nu ska vi iväg på Michaels 4årskalas. Michael är Emilias halvsvenska kompis som bor bara 2min härifrån. Gillar vi! Det betyder svenskt fika! Mmm!

Min träning har gått jättebra hittils. Springer en runda på kvällarna när Steve kommit hem från jobbet. O det har gett resultat! 5kg ner! Yey! Bara o fortsätta så så kanske jag kan komma i bikinin i sommar :)

xxxx
Fia

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Åh, vad det är härligt med hemresor inbokade!



Och fint jobbat - fem kilo ned. Bra! Jag längtar tills mina rasar efter bebis... ;)



KRAM

2011-11-28 @ 15:41:31
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0