Fashion week..

Juliette Hogan  http://www.juliettehogan.com/index.htm



Denna vecka är det Fashion week här i Auckland. O jag var inbjuden av Steves kusin som är en väl etablerad designer här i NZ. Jag slängde på mig en klänning från VILA o hoppades på att ingen skulle veta var den kom ifrån ;) O sen gick jag o köpte nya högklackade skor så jag skulle känna mig riktigt snygg :)
Gick dit med svägerskorna o hade riktigt trevligt. Massa kändisar var där o efter showen blev vi inbjudna till bubbel med Juliette o hennes polare. Nice, men inget bra o dricka bubbel på tom mage. Efter att ha blivit riktigt fnittriga var vi tvugna o dra oss till Mt Eden o käka oxfile me bearnaisesås o kahula mousse där efter. Sen var locket pålaggt o vi drog oss hem till våra famlijer igen. Härligt med riktigt ytliga, fabulous kvällar ibland men vad man föredrar på heltid är nåt helt annat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0