Go ALL BLACKS!!!

Hej på er! Sorry för långt mellanrum, men vi har fullt ös här på NZ! RugbyVM är igång o det är fullfest! Alla e på gott humör och det är fester hit o dit! Jag o Steve hade familj o vänner här och kollade på All Blacks - Japan. Vi hämtade Thaimat o drack vin o grejs! Mycket trevligt! All Blacks vann stort!



I Lördags blev vi bjudna på matchen (All Blacks- Frankrike) av Steves chef! Så himla sjysst! Biljetterna kostade typ 2000kr st. Sen bjöd han på öl hela kvällen oxå! Nu ligger han i vår goda bok som man säger här ;) Och All Blacks vann! Frankrike vann sist o gjorde så Abs åkte ur Vm förra gången. Så viktig match o vinna!
 


I söndags var vi på Fiji- Samoa tillsammans med Kristina o hennes man. Trevligt fastän det regnade endel. Samoa vann stort! O vi valde innan att hejja på Samoa. Kanoners! :)

På fredag har vi Steves brors barn här för de ska på Syd Afrika-matchen. Hoppas de inte skriker för mycket, de har en förmåga att gnälla en hel del. Men söta o goa e de ändå. O våra tjejer älskar att leka med sina kusiner!

På lördag ska vi till Prue o träffa hennes kille för första gången. Vi ska kolla Rugby då oxå förstås. England- Scotland och maten ska vara inspirerad av dessa länder. Vet i fan vad jag ska ta med, knytis nämligen. Men Prue tycker jag ska ha med Rocky road :) Den e visst populär. Syrran lärde mig göra den för några jular sen. Tack! :)

*Annars saknar jag mina vänner väldigt mycket just nu! Gamla kära vänner i svedala! Gör ont i mig när jag tänker på allt jag missar i era liv! Barn, bröllop o allt viktigt! Vi hörs på tok för lite oxå! Nu har vi bytt till sommartid och sen när ni byter till vintertid blir det 12h i mellan oss. Lättare o tänka o lättare att ringa min morgon, er kväll! Skypa? Mitt funkar bra nu. Saknar er så otroligt mycket! Ge inte upp hoppet om mig, jag KOMMER KOMMA hem!

xxx

Kommentarer
Postat av: JennyPennyLain

Du är saknad här med! Så med andra ord INTE glömd :-)) Puss!

2011-10-03 @ 14:39:51
Postat av: malin

du är väldigt saknad här med, kram på dig!

2011-10-03 @ 15:49:30
Postat av: Fia

söta ni e!

2011-10-06 @ 02:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0